Olen 27-vuotias kotiäiti. Asumme mieheni ja lasteni kanssa Kanta-Hämeessä 63-vuonna rakennetussa omakotitalossa. Blogissani tuon esille oman kammarini helmiä. Kodin sisustaminen, ja pienten ompelusten näpertäminen on minulle rakas harrastus. Viiden lapsen äitinä blogin päivittäminen saattaa välillä vähän jäädä, mutta en ota tästä paineita! Päivitän silloin kun siltä tuntuu, ja aikaa riittää.. :) Sisustamiseen minulla ei ole varaa laittaa paljon rahaa, ja yleensä myyn vanhaa että saan uutta! Uskon vakaasti että kaunista saa myös halvalla..esineiden arvo ei ole minulle tärkeää, vain se, että ne ovat kauniita ja tuovat minulle silmäniloa. Minulle on myös tärkeää että läheisilläni on hyvä olla omassa kodissaan. Kodikkuus ja käytännöllisyys ovat tärkeimmät asiat joita arvostan sisustamisessa. Toivottavasti viihdyt blogissani! Kommentteja on kiva saada, vinkkejä ja mielipiteitä otan ilolla vastaan!! -Emmi-Lotta-

sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Lasten sängyt

Sain vihdoin lasten sängyt myytyä ja hommattua tilalle kerrossängyt. Nyt on kaikki tytöt samassa huoneessa ja olen enemmän kuin tyytyväinen! Kolmikerroksinen kerrossänky on aivan loistava ratkaisu kun on pienet makuuhuoneet. Ja jos huoneita on muutenkin liian vähän niinkuin meillä :) Tässä kuva tyttöjen sängystä! Lapset ovat tykänneet tosi paljon..vanhin tyttö meinas että sielä yläällä on niin hyvä nukkua ku eihän sinne edes ylety kukaan :)
Tytöille ostettiin Ikeasta lukuvalot, tietenkin pinkkiä :) Pojilla on samat lamput valkoisina!
Pojat saivat kaksikerroksisen kerrossängyn. Käytettynä ostettiin mutta oli kyllä aivan uuden veroiset.

2 kommenttia:

  1. Voi että tuota kolmikerroksista sänkyä.. Pikkusen himottas itelläkin tuommonen hankkia tuonne lasten huoneesee.. Veis vähän vähemmän tilaa ku nykynen ratkasu.. :)

    VastaaPoista
  2. tuo on kyllä ollu ihan loistava ratkaisu! on niin kivasti leikkitilaakin verrattuna aikasempaan!! tilasin vielä Lyytin sänkyyn turvalaidan...se tulee portaista portaisiin eli alin sänky on melkeinpä niinku pinnasänky..mutta parempi niin..Lyyti jo pyöri yks yö alas ja oli aika iso parku!! ja toiseksi se todennäkösesti ei uskalla tulla sieltä itte sit pois ni rauhottuu vähän yöt...

    VastaaPoista